محمد طاهامحمد طاها، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره

محمدطاها عسل مامان و بابا

سفر به آق قلا

کلا مسافرت کوتاه و فشرده ای بود . تعطیلات عید فطر امسال دو روزه بود روز سوم هم افتاده بود به جمعه . این بود که تدارک یه سفر کوتاه رو دیدیم به آق قلا . چون یکی از دوستان صمیمی مامان اونجا زندگی . صبح نماز عید فطررو توی مسجد ولیعصر خوندیم و بعد از نماز حرکت کردیم . ازجاده کیاسر رفتیم و صبحانه رو هم کنار مزارع خیار کیاسر خوردیم . نهار رفتیم اکبر جوجه گلوگاه و با اینکه اکبرجوجه در کل دوست نداری چون گرسنه بودی خوردی . حدود ساعت 4 یا 4.5 هم رسیدیم آق قلا. بعدازظهر یه مهمونی رتیم و بقیه روز تا پاسی از شب برای تو فقط و فقط به بازی گذشت . بازی توی شهربازی جیحون اونم تا پاسی از شب . خیلی بهت خوش گذشت . منکه داشتم از خواب غش میکردم  ...
22 تير 1395

شبهای احیا

شبهای احیا تو ماه رمضون امسال مصادف بود با 4و6و8 تیر . هرسه شب رفتیم مسجد ولیعصر و شما هم در هر سه شب حضور فعال داشتی .منتها شب دوم حضورت پررنگ تر بود .چون دو تا از دوستای پیش دبستانی رو توی مسجد پیدا کرده بودی و مرتبا باهاشون این طرف و اون طرف میدویدی. شب اول و سوم چون تنها بودی یه کم دعا گوش دادی ، خوراکیهایی که واسه خودت آورده بودی خوردی . یکی دو بار هم رفتی مردونه به بابا سر زدی و بعدش خوابیدی .   در کل امسال ماه رمضون زیاد بهت خوش نگذشت چون صبح ها که توی خونه بودی مگه اینکه بابا جایی کاری داشت و تو رو با خودش میبرد . بعداز ظهر هم که من از اداره می اومدم و خسته و بیحال و گرسنه بودم و میخواستم بخوابم . ( توجه شود: میخو...
9 تير 1395

هر شب بعد از افطار

هر شب برنامه بعد از افطارمون شده پارک شقایق  هنوز سفره افطار پهنه .بدو میری به حنانه و یگانه زنگ میزنی :(( بریم پارک؟؟)). جدیدا یاد گرفتی شماره خونه شون رو از روی نوشته میتونی بگیری و میتونی مستقل خودت بهشون زنگ بزنی . خلاصه که ماهم شدیم آژانس جنابعالی برای رفت و آمد به پارک  ...

عشق خونه سازی و خونه بازی

یکی از بازیهای مورد علاقه محمد طاها  حرکتی است که یک نمونه اش را در عکس زیر میبینید . در این بازی که خونه سازی نامیده میشود کل وسایل خونه اعم از مبل و پشتی و بالش و عروسکهای ریز و درشت و اسباب بازیهای دیگر به گوشه ای از خانه منتقل میشوند تا در آنجا خونه ساخته شود . تازه بعضی وقتها این خونه با وسایلی مثل چادر و ملافه و ... دارای سقف هم میشود . در این مرحله وظیفه مادر خونه حضور در خونه به عنوان مهمان میباشد . همچنین پس از پایان بازی چون محمد طاها خسته میشود وظیفه جمع آوری وسایل را نیز به عهده دارد . ...

محمد طاها به روایت تصویر

یه پسر خوب ، کمک کار مامان تو خونه  ( خداییش حس  و حالش رو داشته باشی تو همه کارها کنار دستم  هستی و میخوای باهام همکاری کنی . خصوصا کیک پختن ) وقتی محمدطاها قهر میکند .... عشق بلندی و ارتفاعات  کلا نصف روز را در ارتفاعات به سر میبری  خوب این هم یه جور عکس گرفتنه دیگه  رفته بودیم آتلیه برای عکس پایان دوره پیش دبستانی . چون قارچ خیلی دوست داری اصرار کردی که ازت عکس قارچی بگیرم  جشنواره ژیمناستیک دختران - ما به عنوان تماشاگر رفتیم  سواری گرفتن  از نوع دراز گوش  ...

یه روز در فضل آباد

بعد از مدتها رفتیم فضل آباد ( البته نه تو تاریخ ارسال پست ،اواخر اردیبهشت بود به گمانم ). اتفاقا یه برنامه  پیاده روی برگزار شد به اتفاق فامیل به همون دور و اطراف که خیلی جای جالب و خوبی هم بود . تمام طول مسیر رفت رو  با انرژی و بدو بدو رفتی و سعی میکردی جلوتر ازبقیه حرکت کنی . اینم نتیجش       در راه برگشت هم که دیگه نای راه رفتن نداشتی . در نتیجه رفتی  روی دوش مبارک بابا  و کلی خوش بحالت شد.       پی نوشت : البته من یه پست مفصل با جزییات راجع به اون روز پیاده روی نوشته بودم که به لطف نت پرکشید و رفت . به ناچار این هم یه خلاصه از اون روز ...

چند عکس پیش دبستانی

پیش دبستانی خیلی وقته تعطیل شده ،دیگه امسال تابستون هم برای اینکه خستگی از تنت بره تو خونه پیش بابا هستی و از مهدکودک خبری نیست و کلی خوشحال و مشعوف شدی . اینم دو تا عکس ار پیش 1 . مهدکودک و پیش دبستانی اولیا. برای سال دیگه پیش دبستانی علوی اسمت رو نوشتیم . امیدوارم سال خوبی باشه برات    ...

لگو

سه ترم رفتی کلاس لگو . خوب بود و به نظر من تاثیر خوبی روی روش فکر کردن و حل مسایل داشت . اما از اونجایی که صبح ها پیش دبستانی بودی و تا برسی خونه و ناهار بخوری باید میرفتی لگو و خسته بودی اصولا ، برای کلاس رفتن و حاضر شدن خیلی اذیت میکردی . این شد که برای ترم چهارم علیرغم اصرار مربیت برای ادامه کلاس ثبت نامت نکردیم. این عکس آخرین جلسه لگو . ترم سه هست  ...